Hektisk vecka!

Hej, sorry för att jag inte skrivit något inlägg på några dagar. Den här veckan har verkligen varit hektisk med jobb, inställd Bukarest-resa, inköp av biljetter till Sensation White i Cph, dåliga nyheter om en bortgång, överraskningsmoment, hysteri för att det fattats vita byxor till Cph, glädje för upphittade vita byxor till Cph, återupptagandet av gamla kontakter etc. Ja, den här veckan tar definitivt hem priset för den absolut med späckade veckan 2010. Eller ja, på många år faktiskt!

Först och främst vill jag säga att mina tankar går till alla de som kände Lars. Jag är jämnt och ständigt ledsen sedan nyheten om hans bortgång nådde fram till mig. Samtidigt känner jag inombords att han har det bra där han är nu. han var den personen med mest livsglädje jag någonsin träffat. Jag känner mig hedrad att ha fått träffa honom och bli berörd av hans livsglädje! Rest in peace my friend!

Om vi drar vidare till den inställda resan så ställde brorsan och ajg in den av skäl jag inte vill prata om här, men de är skäliga nog för att man ska fatta ett sådant beslut! Mer om det en annan gång. Jag ska ändå utomlands lite, närmare bestämt Köpenham, Sensation White med Basse och Sharon, fy fan vad det kommer bli toppen!

På tal om Basse, Sharon och Sensation! Lana, Sharon och jag ville överraska Basse så vi gjorde det igår med att berätta att vi köpt en biljett till henne för Sensation. Och vilken lycka! Som jag sa till Basse, när jag såg hennes glädje så hade jag väldigt svårt att hålla tillbaka mina egna glädjeskvättar.

Träffade kusinen (Snjezana aka Sné) igår, hade det übertrevligt, hoppas det blir av mycket snart igen!

Jag vet inte hur jag ska skriva ner allt jag har i huvudet just nu, det bara snurrar runt, för mycket för att ta till ord antar jag!

Men det kommer mer snart, jag lovar!

SSI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0