Lugn oktobersöndag!

Kom alldeles precis hem från Lidl/Supermarket/Coop efter att ha varit på en inköpsrunda. Ikväll blir det Burritos och tacos. Sedan förlitar jag mig på att det kommer någon bra film på TV ikväll! Jag är verkligen sugen på att sitta i soffan och kolla film ikväll, så mycket vågar jag i varje fall lova! Förhoppningsvis kommer också Josipa över, det hade ju varit ganska så trevligt i alla fall med lite härligt sällskap :)

Vad mer står på dagens agenda då? Hmm, först och främst måste jag ut med vovven, han vill gärna ut och kissa. Efter promenaden blir det en varm dusch och en eventuell kopp kaffe. Sen läser jag lite om inget oväntat kommer och förbered maten lite långsamt innan det blir dags att äta. En relativt lugn dag med andra ord! Men det är verkligen härligt att ibland kunna ha lugna och fria dagar när man har gott om tid att i princip bara vara med sig själv och inte ha något stort inplanerat.

Idag är det dessutom exakt tio dagar innan jag åker iväg på en lite semester med brorsan. Destinationen blir Bukarest, Rumänien. Kanske inte världens sexigaste destination, men det ska ju vara väldigt fint där, människorna trevliga och många monument att se efter Nicolae Ceauşescu's tid. En liten day-trip till Braşov för att kolla in staden och Greve Vlad's slott (Ja, det är han som också är känd vid namnet Dracula).

Nu orkar jag inte skriva mer. Kanske att jag eventuellt slänger in några ord under dagens lopp.

Tills dess, have a good Sunday!

SSI

Kommentarer
Postat av: Josipa

Tack för en jätte mysig kväll!! :)

2010-10-17 @ 23:16:30
Postat av: Srdjan D. Simic

Tack själv :) Hade det riktigt fint!

2010-10-19 @ 11:45:51
URL: http://srdjansplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0