Good times!

Igår hade jag en riktigt dålig dag, men idag har jag mått betydligt bättre så jag tänkte att jag idag får skriva i något positivare anda!

Hur som helst så var jag och kollade vad jag har för lite roliga bilder på datorn och på mobilen. Hittade lite kul och tänkte att det kanske skulle vara kul att sätta upp några av bilderna hehe. Please my friends, döda mig inte, tycker bara att det är jävligt kul!

Så här har vi första bilden (till höger). Ja, såhär såg Marie ut när hon kom hem från jobbet här om dagen. De hade haft fiskedamm och ansiktsmålning på Lekborgen. Och ja, jag fick mig ett gott skratt. Bra målat Jenny!

Nästa bild (till vänster) är lite äldre och den togs väl säkert -94 eller -95. Ja, vilka som är med på bilden syns klart och tydligt! Lite roligt eftersom att vi alla såg så små ut! Har svårt att föreställa mig att det en gång i tiden var vi!


Och den sista bilden är en relativt nytagen bild då Lana och jag var på 2001 och kollade på Resident Evil i 3D :D








SSI

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vilket gulligt kort! Du va ju bara fööör söt när du va liten =)



Ser du mig inte på kortet?? jag är längst upp.. Åt höger typ :P



Besooos

2010-10-21 @ 14:56:00
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: LN

:) så små och söta. Jag saknar de tiderna, önskar jag kunde vara liten igen.

2010-10-21 @ 17:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0