Reality check 44!

Hello!

Då är det tisdag kväll och veckan har kommit igång ordentligt!

Idag har jag varit och jobbat lite på Lekborgen och det var ju skönt att komma tillbaka dit och få känna på arbetet där. Jag hade ett barnkalas på 13 barn och de var verkligen energiskt härliga och fulla av positiv energi. Tänk om man kunde ha det så hela livet? Hade ju inte varit helt fel! Men som allt gott så tog även kalaset slut och den lite mindre roliga stängningen kom igång med städ och disk etc etc. Det gick i varje fall fint. Tack Josipa för hjälpen :)

Har även proppat i mig en enorm bit med pizza efter jobbet och den satt minsann fint!

Så efter kvällspromenaden med vovven är jag nu äntligen hemma och nästa sak att göra är definitivt att kura ner sig framför brasan med en bok och läsa! Förhoppningsvis så somnar jag inte på golvet framför brasan, blir ändå lite kyligt när den väl slocknar!

Men men gottfolk, dags att dra sig vidare nu, kanske att jag kör lite msn innan jag sätter igång med att läsa!

Ha det gott!

SSI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0